HANDELSBETINGELSER (IN DANISH)

Generelle oplysninger

Website: savemyface.dk
Virksomhedens juridiske navn: Hein Care
Organisationsform: Enkeltmandsvirksomhed (personlig ejet)
CVR: 29285640
Virksomhedsadresse: Drejerskovvej 29, Vintersbølle, 4760 Vordingborg, Danmark
E-mailadresse: info@savemyface.dk
Telefon: 39404181
Virksomhedens etableringsår: 2006

 

Sådan handler du hos os:

For at foretage et køb på Savemyface.dk skal du igennem følgende trin:

1. Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen.

2. Indtast dine personlige oplysninger

3. Vælg forsendelses/betalingsmåde

4. Godkend vores forretningsbetingelser

5. Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden og godkend købet


Kundeservicepunkt

savemyface.dk er en e-mærket webshop, og derfor har du altid adgang til e-mærkets gratis Forbruger Hotline, når du handler hos os.

Du kan kontakte os på 39404181 (08:00 - 18:00) eller på info@savemyface.dk som vi besvarer inden for 12 timer i hverdagen.

Alle pakker bliver sendt under firmanavnet: Hein Care.

Firmanavn iflg. CVR:
Hein Care
Drejerskovvej 29, Vintersbølle
4760 Vordingborg
CVR-nr: 29285640

Telefon: 3940 4181.
Du kan sende os e-mail på: info@savemyface.dk. E-mails besvares løbende.

 

Dokumentation og vejledning
Hvis der findes produktbeskrivelser og brugervejledninger til varen, følger disse med fra Hein Care. Ønsker du yderligere oplysning eller rådgivning fra Hein Care, er denne af vejledende art.
Hein Care indestår for, at varerne opfylder kravene til CE-mærkning.

 

Transport og leveringstidspunkt
Levering af varer fra Shop Savemyface anses for sket, når forbrugeren har fået varen udleveret. Post Danmark distribuerer.
 
Vi forventer at samtlige varer kommer helt og ubeskadiget frem til dig, da vores bestillinger bliver afsendt i papkasser og pakket omhyggeligt. Har du spørgsmål vedr. levering af dine varer, kan du rette henvendelse til: info@savemyface.dk.

 

Hvornår kommer mine bestilte varer?
Vores normale leveringstid er 1-2 dage efter din ordreafgivelse. Hvis der er helligdage, ferieperioder, når du bestiller, vil leveringstiden i nogle tilfælde blive længere end 1-2 dage.

 

Pris og betaling
Hos Shop Savemyface kan du bestille dine varer online og betale via kreditkort (Dankort, Visa, Mastercard, Maestro, Visa electron).

Alle priser er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser. Når du handler med savemyface.dk indgås aftaler på:
Dansk, engelsk, og på sigt svensk og norsk.

 

Betaling / Kreditkortbetaling
Hein Care’s kreditkortbetaling lever op til alle de sikkerhedskrav, der er stillet og er godkendt og certificeret af NETS. Al kommunikation mellem Hein Care’s kreditkortbetaling og kortindehaveren foregår via en krypteret SSL forbindelse. Dette sikrer, at uvedkommende ikke kan se de data, som udveksles. Ligeledes krypteres data, der sendes mellem Hein Care’s kreditkortbetaling og NETS's betalingsserver - dette er din garanti for, at der ikke sker misbrug af dit betalingskort.

Der tages ikke gebyr ved betaling på Hein Care.

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra heincare.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

 

Posteringstekst på din bankudskrift
Ved betaling med Dankort og kreditkort er posteringsteksten, der kommer til at stå på dit kontoudtog fra banken: Hein Care.

Bankforbindelse: Jyske Bank 5011 1422320

Fragt- og ekspeditionsomkostninger

 

Levering

Fragt: kr. 35,-. Fri fragt v/ køb for over kr. 1.000,- (inden for Danmark).

Fragten til Norge, Sverige, Færøerne, Island, Grønland og EU kontakt os venligst på: info@savemyface.dk eller info@heincare.dk for nærmere aftale.

Ved køb via kreditkort er fragten normaltaksten til din hjemadresse, og hvis du vælger at få pakken leveret på din arbejdsplads, er den taksten for en erhvervspakke.Ved køb via kreditkort er fragten normaltaksten til din hjemadresse, og hvis du vælger at få pakken leveret på din arbejdsplads, er den taksten for en erhvervspakke.

 

Ikke afhentede pakker / forkert oplyst adresse
Hvis du ikke afhenter din pakke på posthuset inden henlæggelsesfristen udløber, og pakken herefter returneres til os, vil vi meget gerne fremsende din pakke til dig igen - mod betaling af fragtomkostningerne. Det samme gælder, hvis I er kommet til at oplyse en forkert adresse. Så vil vi fra Hein Care gerne sende pakken igen - mod betaling af fragtomkostninger. Hein Care er ikke ansvarlig for, at varerne kommer frem, såfremt de er afsendt til en forkert oplyst adresse.

 

Ordrebekræftelse
Du vil modtage en ordrebekræftelse på e-mail umiddelbart efter købet. Her kan du se, hvilke varer du har købt og den samlede pris for dit køb. Har du spørgsmål vedr. betaling kan du rette henvendelse til: info@savemyface.dk.

Det er ikke muligt at se tidligere ordrer ved login på websitet. Hvis du ønsker at modtage en kopi af din ordrebekræftelse, skal du sende en e-mail til info@savemyface.dk.
 
Vi opbevarer ikke oplysningerne om din ordre på en måde, så du senere kan rekvirere en kopi af ordrebekræftelsen. Husk derfor at gemme e-mailen med ordrebekræftelsen.

 

Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du;

  1. har modtaget din vare
  2. får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis
  3. får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives i en email til os, hvor du skal  du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret, indeholdende relevante informationer som din email, telefon nummer, ordrenummer m.v.)

Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du medsendt din ordrebekræftelse og nederst i dette dokument.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

 

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen.

Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.

Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Udgifterne for returnering forventes højst at beløbe sig til ca. 50,00 DKK.

 

Varer undtaget fortrydelsesretten

Da originalemballagen i nogle tilfælde udgør en væsentlig del af varens værdi, kan det betyde, at varen ikke kan anses for returneret i væsentlig samme stand, hvis emballagen ikke følger med. Husk derfor altid at gemme emballagen, til du er sikker på, at du vil beholde varen. 

Ved returnering anbefales du at vedlægge kopi af ordrebekræftelse, samt evt. kopi af evt. forudgående korrespondance mv. til identifikation af dig. Ved returnering skal varen pakkes forsvarligt ind, så den ikke bliver beskadiget under returtransporten. Når vi har modtaget din returvare og kontrolleret, at varen lever op til betingelserne for, at fortrydelsesretten kan udnyttes, vil vi fremsende den nye vare, du ønsker i stedet. Ønsker du at bytte eller returnere din vare, skal du betale portoen og den vil derfor ikke blive refunderet. 

 

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

 

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

Save My Face v/Hein Care

Drejerskovvej 29, Vintersbølle

4760 Vordingborg

 

Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt på ovenstående adresse (mod forudgående aftale)

 

Hvad skal jeg sende med tilbage?

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Ekspeditionen går hurtigere hvis, du ligeledes udfylder vores formular/standardfortrydelsesformular eller vedlægger kopi af din modtagne ordrebekræftelse.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

 

Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Når du handler på Hein Care har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.


Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Varen sendes til:

Save My Face v/Hein Care

Drejerskovvej 29, Vintersbølle

4760 Vordingborg

 

Vi har brug for følgende information når du sender varen til os

Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.


Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)

For at du kan indgå aftale med os på Savemyface.dk har vi brug for følgende oplysninger:

Navn

Adresse

Telefonnummer

E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos heincare.dk og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren for savemyface.dk har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige på savemyface.dk er Dorte Hein

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.

Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Oplysninger afgivet til heincare.dk videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Ved tilmelding til nyhedsbrev registrerer vi din e-mail adresse. E-mail adressen videregives ikke til andre.

Som registreret hos heincare.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til heincare.dk via e-mail info@heincare.dk.

 

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til info@savemyface.dk. Hvis det mod forventning ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til det relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Forbrugerklagenævnet
www.forbrug.dk
Carl Jacobsens vej 35, 2500 Valby
kfst@kfst.dk
41 71 50 50 (Hverdage 9-12)

STANDARDFORTRYDELSESFORMULAR
(denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Hein Care
Drejerskovvej 29, Vintersbølle, 4760 Vordingborg
39404181
info@savemyface.dk

- Jeg/vi (*) meddeler herved, at jeg/vi (*) ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min/vores (*) købsaftale om følgende varer (*)/levering af følgende tjenesteydelser (*)
- Bestilt den (*)/modtaget den (*)
- Forbrugerens navn (Forbrugernes navne)
- Forbrugerens adresse (Forbrugernes adresse)
- Forbrugerens underskrift (Forbrugernes underskrifter) (kun hvis formularens indhold meddeles på papir)
- Dato

(*)Det ikke relevante udelades

 

Cookies

På savemyface.dk anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, hvordan afhænger af din browser.

Du skal skrive hvem der sætter cookies på jeres hjemmeside

Hvis du har spørgsmål angående dine cookies kan du henvende dig til (indsæt kontaktpersons navn, e-mail, telefon nummer osv.)

 

Webstatistik

Vi bruger en webstatistik på savemyface.dk hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.

Webstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere savemyface.dk


Børn og unge under 18 år

Du skal være fyldt 18 år for at handle på savemyface.dk – er du under 18 år skal du have samtykke fra dine forældre.